(+45) 71 92 48 48

Hvad koster FLATPAY?

FLATPAY har markedets måske bedste priser på betalingsterminaler. Vores terminaler koster altid 0 kr. i oprettelse og 0 kr. i løbende abonnement uanset hvor mange terminaler, du bestiller. Det eneste du betaler er en fast transaktionspris på 0,99% per transaktion uanset korttype. Der er ingen yderligere skjulte gebyrer. Den eneste vi kræver er, at din forretning omsætter for mere end 40.000 kr. per måned. At dette en god løsning for flere tusinde erhvevsdrivende kan berkæftes på vores Trustpilot profil med 5 stjerner.

 

Hvem er FLATPAY?

FLATPAY er et firma, der blev stiftet i 2021 af 3 iværksættere med mange års erfaring inden for digitalt iværksætteri, betalingsløsninger og indløsningsaftaler og gateways. I dag er vi et team på over 40 engagerede medarbejdere, der hver dag arbejder på at levere enkle, billige og samlede betalingsløsninger til vores kunder. Vi er dedikeret til at gøre det nemt, prisvenligt og sikkert for dig at tage imod betalinger i din forretning.

 

Hvad er fordelen ved FLATPAY?

Fordelene ved at vælge FLATPAY som din betalingsløsning er mange. Vi tilbyder altid terminaler til en fast pris på 0 kr. i oprettelse, uanset hvor mange terminaler du ønsker. Der er ingen abonnementer og transaktionsprisen er fast og ligger på 0,99% uanset hvilken type kort, der bruges. Derudover er der ingen skjulte gebyrer eller uventede udgifter. Alt i alt, så er FLATPAY en enkel, billig og samlet løsning, som gør det nemt og sikkert for dig at tage imod betalinger i din forretning.

 

Kan jeg få FLATPAY selvom jeg har en udenlandsk bank?

Ja, det er ingen problemer i at have en udenlandsk bank hos FLATPAY modsat mange konkurrenter.

 

Kan jeg få Dankort, Mastercard Dankort og Visa Dankort hos FLATPAY?

FLATPAY tilbyder både VISA Dankort og Mastercard Dankort og alle de såkaldte co-brandede kort. Dog tilbydes det rene Dankort ikke, da Nets har monopol på dette. Det opleves dog ikke som et problem hos vores kunder, da under 0,5% af alle transaktioner i Danmark foretages med det rene Dankort, og fordi næsten alle danskere med et rent Dankort også har et andet kort (www.dst.dk.).

 

Hvilken terminal får jeg hos FLATPAY, og er den nem at betjene?

Hos FLATPAY har vi kun én type af betalingsterminal i vores sortiment, men det er den bedste, fordi ingen fortjener mindre. Terminalen hedder A920Pro og kører på Androids styresystem. Den har en lynhurtig processor, så du kan køre flere applikationer samtidig og styre alt på en 5,5 tommer touch-skærm. Terminalen er også sikker, så du kan modtage alle de mest anvendte kort uden problemer. Den har også alle de nødvendige funktioner, såsom indbygget kassesystem, scanner, kamera, 4G, WiFi, Bluetooth og kontaktløs betaling, så du kan give dine kunder den bedste oplevelse og samtidig fremtidssikre din terminal. Terminalen er nem at betjene og giver dig en god brugeroplevelse.

 

Hvor hurtigt får jeg svar på en henvendelse på jeres hjemmeside?

Vi kontakter dig typisk inden for 60 minutter efter en henvendelse – og ofte meget hurtigere!

 

Har FLATPAY et POS system?

Vi forventer at kunne introducere vores eget POS system i foråret 2023. Det vil være til en lav pris, selvom både produkt og service er i top. Følg med her.

 

Kan FLATPAY integrere med andre POS leverandører?

Det korte svar er ja. Men kontakt os via hjemmesiden og så kigger vi på om vi kan integrere mod din POS leverandør, eller om det bedre kan svare sig, at din virksomhed får POS fra FLATPAY.

GENERELT

Hvad er kortindløsning?

Kortindløsning er en proces, hvor en forretning modtager betaling ved hjælp af kredit- eller betalingskort. Når en kunde bruger et kort til at foretage en betaling, sender forretningen kortoplysningerne til en kortindløser (ofte en bank eller et kortselskab), som derefter verificerer, at kortet er gyldigt og har tilstrækkelige midler til at dække transaktionen. Derefter godkender kortindløseren transaktionen og overfører beløbet til forretningen. På denne måde kan forretningen modtage betaling ved hjælp af kort.

 

Hvad er en indløsningsaftale?

For at din virksomhed kan tage imod betalingskort, kræver det, at du har indgået en indløsningsaftale. Når dine kunder betaler med kort, er det vores opgave som indløser at kontrollere, at der er dækning på kundens konto, at beløbet reserveres samt at pengene trækkes og sættes ind på din virksomhedskonto. Alt dette sker hurtigt og smidigt bag kulissen, så du kan fokusere på din forretning.

 

Jeg skal lave årsopgørelse, hvordan ser jeg hvad jeg har betalt til min indløsningsaftale?

For at se hvad din indløsningsaftale har kostet i løbet af året, eller af en anden periode, logger du ind FLATPAY’s kundeportalen, og går under menupunktet “Udbetalinger”. Her kan du downloade og finde alle detaljer du skal bruge.

 

KORT OG KORTTYPER

Kan jeg få Dankort og VISA Dankort hos FLATPAY?

Ja FLATPAY tilbyder både VISA Dankort og Mastercard Dankort og alle de såkaldte co-brandede kort. FALTPAY tilbyder ikke Dankort. Det opleves dog ikke som et problem hos vores kunder, da under 1% af alle transaktioner i Danmark foretages med det rene Dankort, og fordi næsten alle danskere med et rent Dankort også har et andet kort (www.dst.dk.).

 

Hvordan accepterer jeg American Express, JCB, UPI, DCI?

På nuværende tidspunkt understøttes ingen af overnævnte betalingskort.

 

SERVICE

Hvilken service kan jeg forvente, og hvad er dækket?

Når du vælger at samarbejde med FLATPAY, kan du forvente:
En fremtidssikret terminal: Vi tilbyder PAX A920 PRO fra verdens førende virksomhed inden for Android-terminaler, Pax Technology. Terminalen har 4G simkort med roaming på alle danske netværk, samt WiFi og Bluetooth.
24/7 kundeservice: Betaling er afgørende for driften, derfor sidder vores danske kundeservice klar til at hjælpe dig døgnet rundt.
Ingen månedlige omkostninger: Hos FLATPAY tror vi på enkelhed og gennemsigtighed. Derfor kommer vores kunder ikke til at betale faste månedspriser eller gebyrer.
Flad pris på alle kort: Du betaler en flad rate på 0,99% for alle kort, uanset hvilken type kort dine kunder bruger.
Personlig opsætning: Din personlige konsulent finder den rigtige løsning til din forretning. Vi er med dig hele vejen, fra opsætning af terminalen til den første transaktion er gennemført.
Bonrulleservice: Vi tilbyder automatisk opfyldning af bonruller løbende baseret på dit forbrug til 8 kr. pr. rulle inkl. fragt. Dette kan spare vores kunder for mere end 1.000 kr. om året.

 

Hvordan kontakter jeg FLATPAY?

Du kan kontakte os alle døgnets 24 timer på:
Tlf.: (+45) 71 92 48 48
E-mail: kontakt@flatpay.dk

Du er også velkommen til at indtaste dine kontaktoplysninger direkte via vores hjemmeside her: https://flatpay.dk/kontakt/
Så kontakter vi dig inden for 60 minutter – og ofte meget hurtigere.

 

AFTALE OG ÆNDRINGER AF AFTALE

Hvad er et organisationsnummer, og hvorfor er det vigtigt?

Et organisationsnummer, også kendt som CVR-nummer, er et unikt nummer, som din virksomhed har fået tildelt af regeringen i det land, hvor din virksomhed er registreret. Det er vigtigt, at dit organisationsnummer altid er opdateret, så alle transaktioner, betalinger osv. kan tilknyttes den korrekte virksomhed og så det stemmer overens med reglerne for kortbetaling, bestemmelserne for indløsningsaftaler og skattesystemet. Hvis du ændrer dit organisationsnummer, beder vi dig om at informere os hurtigst muligt ved at kontakte vores kundeservice på telefon +45 71 92 48 48 eller via e-mail på kontakt@flatpay.dk. Dette sikrer, at alt forløber glat og uden problemer.

 

Jeg har fået nyt CVR-nummer, hvad skal jeg gøre?

Hvis din virksomhed får et nyt CVR-nummer, er det vigtigt at informere os herom så hurtigt som muligt. Dette kan gøres ved at kontakte vores kundeservice på telefon +45 71 92 48 48 eller via e-mail på kontakt@flatpay.dk.
Din aftale med FLATPAY er registreret på dit nuværende CVR-nummer, og de to er uadskillelige. Derfor er det nødvendigt at lave en ny aftale og foretage et ejerskifte, hvor aftalen overføres fra dit gamle CVR-nummer til det nye, hvis dit CVR-nummer ændrer sig efter aftalen, er indgået. Det er derfor vigtigt, at du kontakter os, hvis du får nyt CVR-nummer.

 

Hvordan opdaterer jeg mine kontaktinformationer og virksomhedsoplysninger?

Hvis din virksomhed ændrer navn, adresse, telefonnummer eller e-mailadresse, bedes du kontakte os på: kontakt@flatpay.dk
NB: Det er vigtigt for din og vores sikkerhed, at vi får en skriftlig forespørgsel fra dig via e-mail.
Vi tillader samtidig kun anmodninger om ændringer af virksomhedsdata fra den registrerede kontaktpersons e-mailadresse for at undgå nogen former for misbrug.

 

Hvornår udløber min kontrakt?

Du finder betingelserne på den aftale, du har indgået og underskrevet med os.
Hvis du ikke har denne aftale tilgængelig, er du velkommen til at kontakte os – så hjælper vi dig.

 

Hvordan ejerskifter jeg min indløsningsaftale til en anden?

Din indløsningsaftale er bundet til dit CVR-nummer, som er bundet til dit navn. Der skal derfor laves en ny aftale i forbindelse med et ejerskifte.
Kontakt venligst vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk –  så hjælper vi dig med at få lavet en ny indløsningsaftale i forbindelse med et ejerskifte.

 

Hvordan og hvornår opsiger jeg?

Kontakt venligst vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk –  så hjælper vi dig.

 

Hvordan ejerskifter jeg min terminal til en anden?

Hvis du har planer om at overdrage din virksomhed og dermed også din terminal til en anden person, bedes du informere os herom i god tid ved at kontakte vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk

 

Jeg har ændret min adresse, hvad skal jeg gøre nu?

Hvis du ændrer din virksomhedsadresse eller den adresse, der er knyttet til din virksomhed, bedes du informere os herom i god tid ved at kontakte vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk

 

TERMINAL

Hvordan kommer jeg i gang med min trådløse terminal?

Din tilknyttede FLATPAY konsulent, hjælper dig med komme i gang med din terminal. Hvis du mangler yderligere hjælp så kontakt venligst vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk.

 

SIM-kort – hvordan bruger jeg det?

Start med at tjekke din forbindelse ved at kontrollere signalstyrken i øverste venstre hjørne af skærmen. Dernæst kan du kontrollere, om SIM-kortet er forbundet til udbyderen ved at søge efter udbyderens navn, fx “Telia”, på skærmen.
Virker det ikke, kontakt da venligst vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48.

 

Hvorfor printer kvittering blank?

Denne kan skyldes at selve bonrullen ikke er vendt korrekt. Tag derfor bonrullen ud fra terminalen, og vend bonrullen om.

 

Nogle af mine kunders transaktioner bliver afvist?

Dette skyldes oftest at kunnen ingen dækning har på deres kort. Du kan se dette ved at logge ind på FLATPAY portalen, med det login du har fået af din sælger. Gå derefter under “Transaktioner”, find nu transaktionen som er afvist, og holde musen over “i” for at se om kortet blev afvist grundet ingen dækning.

 

Hvordan sender jeg terminal og udstyr tilbage?

Ved opsigelse sender vi dig en returlabel på egen regning, så du nemt kan levere din terminal og tilhørende udstyr tilbage til os. Med denne returlabel sikrer vi, at pakken er sporbar, at den leveres til den korrekte adresse, og at vi ved præcis, hvornår vi har modtaget de tilbagesendte artikler.

I forbindelse med opsigelse, kontakt venligst vores kundeservice på:
Telefon: (+45) 71 92 48 48
E-mail: kontakt@flatpay.dk
NB: Undlad venligst at sende terminalen retur uden at have kontaktet os først, så vi sikrer, at din pakke bliver sendt til den korrekte adresse, og at du bruger de rigtige forsendelsesmidler.

 

Hvordan får jeg min terminal til at udskrive to kvitteringer?

Du kan få udskrevet to kvitteringer ved slå “Kontaktløse betalinger” og “Udskriv forretningskvittering” til. Steps: Login på din terminal -> 3 streger i top højre hjørne -> App-Indstillinger.

 

Hvorfor skriver min terminal til tider to kvitteringer ud?

Som standard er “Udskriv forretningskvittering” og “Kontaktkløse betalinger” slået til.
Hvis du ikke ønsker kvittering ved kontaktløse betalinger, kan du slå det fra i din terminals app-indstillinger.
Hvis du ønsker at spørge om kortholders kvittering, kan du slå “Kortholders kvittering” til i din terminals app-indstillinger.

Du finder din terminals app-indstillinger, under de 3 streger i det højre tophjørne af din terminal.

 

Papirfremfører – hvordan skifter jeg den ud?

For at skifte papirfremføreren åbner du låget på bonrulleholderen og tager den gamle papirfremfører af for derefter at kunne indsætte en ny.
Kontrollér om din terminal kan fremføre papir ved at holde CLEAR-knappen nede i et par sekunder.

 

Hvad gør jeg hvis intet login har til jeres FLATPAY-portalen?

Hvis du intet login har til FLATPAY-portalen, skal du kontakte vores kundeservice på telefon: (+45) 71 92 48 48 eller e-mail: kontakt@flatpay.dk, så får vi oprettet et til jer hurtigst muligt.

 

Hvad gør jeg hvis jeg mangler standere eller opladere til en af mine terminaler?

Hvis du mangler standere eller opladere til jeres terminaler, skal du kontakte vores kundeservice på telefon: (+45) 71 92 48 48 eller e-mail: kontakt@flatpay.dk, så får vi send dem til jer hurtigst muligt.

 

Hvorfor kan jeg ikke refundere på min terminal?

Hvis du ønsker at kunne refundere på din terminal, skal du kontakte vores kundeservice på telefon: (+45) 71 92 48 48 eller e-mail: kontakt@flatpay.dk, så får vi det aktiveret hurtigst muligt.

 

Ændring af information på kvittering

Hvis du ønsker informationen på dine kvitteringer ændret, skal du kontakte vores kundeservice på telefon: (+45) 71 92 48 48 eller e-mail: kontakt@flatpay.dk, så får vi det ændret hurtigst muligt.

 

Hvor er drikkepenge-funktionen, og hvordan fungerer den?

Hvis du ønsker at indstille din terminal til at spørge efter drikkepenge ved et køb, bedes du kontakte vores kundeservice – så sætter vi det op for dig.
Drikkepenge-funktionen fungerer ved, at din terminal ved hvert køb spørger kortholderen, om det ønskes at give drikkepenge. Svares der ‘ja’ hertil på knappen under skærmen, bliver personen bedt om at indtaste det samlede beløb, som der ønskes at betale – inklusiv drikkepenge.

 

Hvor er ekspedient-funktionen, og hvordan sætter jeg op?

Du kan opsætte flere ekspedientbrugere i vores “Bruger administrations menu”. Du finder den i din “Administrator Menu”.

 

Hvordan fjerner jeg underenheder (øre)?

Vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke at fjerne dette, men forventer det bliver muligt i den nærmeste fremtid.

 

Hvordan foretager jeg en kreditering på min terminal?

Man kan refundere, ved at trykke på “Refunder”, vælge beløb og lægge kundens kort på terminalen.

 

Hvordan tilslutter jeg en wi-fi på min terminal?

Du kan tilslutte en Wi-Fi under “Wi-Fi-indstillinger” på din terminal. Vælg derefter din ønskede Wi-Fi, indtast kode hvis nødvendigt, og tryk til sidst tilslut. Din terminal er nu koblet på dit Wi-Fi.

 

Hvorfor godkender terminalen ikke kortkøbet?

Dette problem opstår typisk, hvis T Vi anbefaler derfor, at du kontrollerer, at du har dækning til din mobilterminal, eller at din Wi-Fi internetrouter er tilsluttet.
Hvis din terminal ikke er tilsluttet korrekt, bedes du genstarte terminalen ved at holde den gule CLEAR-knap og punktum/komma-knappen nede på samme tid. Tænd derefter for terminalen ved at trykke på OK-knappen. Hold derefter øje med netværkssymbolet til venstre på skærmen eller de grønne firkanter i midten af skærmen afhængig af, hvilken terminal du har.
Hvis du oplever din Wi-Fi, er overbelastet eller er langsomt, kan du slå det fra under Wi-Fi indstillinger. Vær dog opmærksom på din terminal så kun kører på SIM-kort.
Hvis du stadig ikke kan godkende et køb, kontakt da venligst vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48.

 

Hvor kan jeg finde min terminalkode?

Du finder din terminalkode i det velkomstmateriale, som du har fået udleveret af din sælger.
Hvis du ikke længere har velkomstmaterialet, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk – så hjælper vi dig.

 

Hvordan ser jeg hvor mange drikkepenge vores medarbejdere har fået i løbet af dagen?

Du kan se drikkepenge løbene, ved at udskrive en x-rapport på din terminal. Steps: Login på din terminal -> Administrator Menu -> X Rapport.

 

Hvordan får jeg min terminal til at automatisk være på købs menuen efter et køb?

Du kan opdatere din terminals indstillinger til altid at vise købsmenu. Steps: Login på din
terminal -> 3 Streger i top højre hjørne -> App-indstillinger -> Slå “Vis altid købsmenu” til. Efter første køb, vil terminalen nu automatisk starte på købsmenuen.

 

Hvordan opdaterer jeg indstillingerne på min terminal?

Du kan opdatere en lang række indstillinger efter dine behøv i din terminals app-indstillings menu. Steps: Login på din -> terminal -> 3 Streger i top højre hjørne -> App-indstillinger

 

Hvordan opdaterer jeg software på min terminal?

Din terminals software opdateres automatisk. Hvis dette ikke er tilfældes, kan du ringe til vores kundeservice på (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk og få pushet en software opdatering manuelt.

 

Hvordan laver jeg en dagsafslutnings rapport på min terminal?

For at oprette en rapport når dagen er omme, går du til din administrator menu på din terminal og trykker “Z Rapport  (sidst på dagen)”.

 

Hvordan sætter jeg terminalen til at lave automatisk dagsafslutning?

Det kan man ikke, det gøres manuelt, ved at gå til din administrator menu på din terminal og trykker “Z Rapport  (sidst på dagen)”.

Overvejer du at få FLATPAY til din forretning?

Hvad koster FLATPAY?

FLATPAY har markedets måske bedste priser på betalingsterminaler. Vores terminaler koster altid 0 kr. i oprettelse og 0 kr. i løbende abonnement uanset hvor mange terminaler, du bestiller. Det eneste du betaler er en fast transaktionspris på 0,99% per transaktion uanset korttype. Der er ingen yderligere skjulte gebyrer. Den eneste vi kræver er, at din forretning omsætter for mere end 40.000 kr. per måned. At dette en god løsning for flere tusinde erhvevsdrivende kan berkæftes på vores Trustpilot profil med 5 stjerner.

 

Hvem er FLATPAY?

FLATPAY er et firma, der blev stiftet i 2021 af 3 iværksættere med mange års erfaring inden for digitalt iværksætteri, betalingsløsninger og indløsningsaftaler og gateways. I dag er vi et team på over 40 engagerede medarbejdere, der hver dag arbejder på at levere enkle, billige og samlede betalingsløsninger til vores kunder. Vi er dedikeret til at gøre det nemt, prisvenligt og sikkert for dig at tage imod betalinger i din forretning.

 

Hvad er fordelen ved FLATPAY?

Fordelene ved at vælge FLATPAY som din betalingsløsning er mange. Vi tilbyder altid terminaler til en fast pris på 0 kr. i oprettelse, uanset hvor mange terminaler du ønsker. Der er ingen abonnementer og transaktionsprisen er fast og ligger på 0,99% uanset hvilken type kort, der bruges. Derudover er der ingen skjulte gebyrer eller uventede udgifter. Alt i alt, så er FLATPAY en enkel, billig og samlet løsning, som gør det nemt og sikkert for dig at tage imod betalinger i din forretning.

 

Kan jeg få FLATPAY selvom jeg har en udenlandsk bank?

Ja, det er ingen problemer i at have en udenlandsk bank hos FLATPAY modsat mange konkurrenter.

 

Kan jeg få Dankort, Mastercard Dankort og Visa Dankort hos FLATPAY?

FLATPAY tilbyder både VISA Dankort og Mastercard Dankort og alle de såkaldte co-brandede kort. Dog tilbydes det rene Dankort ikke, da Nets har monopol på dette. Det opleves dog ikke som et problem hos vores kunder, da under 0,5% af alle transaktioner i Danmark foretages med det rene Dankort, og fordi næsten alle danskere med et rent Dankort også har et andet kort (www.dst.dk.).

 

Hvilken terminal får jeg hos FLATPAY, og er den nem at betjene?

Hos FLATPAY har vi kun én type af betalingsterminal i vores sortiment, men det er den bedste, fordi ingen fortjener mindre. Terminalen hedder A920Pro og kører på Androids styresystem. Den har en lynhurtig processor, så du kan køre flere applikationer samtidig og styre alt på en 5,5 tommer touch-skærm. Terminalen er også sikker, så du kan modtage alle de mest anvendte kort uden problemer. Den har også alle de nødvendige funktioner, såsom indbygget kassesystem, scanner, kamera, 4G, WiFi, Bluetooth og kontaktløs betaling, så du kan give dine kunder den bedste oplevelse og samtidig fremtidssikre din terminal. Terminalen er nem at betjene og giver dig en god brugeroplevelse.

 

Hvor hurtigt får jeg svar på en henvendelse på jeres hjemmeside?

Vi kontakter dig typisk inden for 60 minutter efter en henvendelse – og ofte meget hurtigere!

 

Har FLATPAY et POS system?

Vi forventer at kunne introducere vores eget POS system i foråret 2023. Det vil være til en lav pris, selvom både produkt og service er i top. Følg med her.

 

Kan FLATPAY integrere med andre POS leverandører?

Det korte svar er ja. Men kontakt os via hjemmesiden og så kigger vi på om vi kan integrere mod din POS leverandør, eller om det bedre kan svare sig, at din virksomhed får POS fra FLATPAY.

Allerede kunde hos FLATPAY?

GENERELT

Hvad er kortindløsning?

Kortindløsning er en proces, hvor en forretning modtager betaling ved hjælp af kredit- eller betalingskort. Når en kunde bruger et kort til at foretage en betaling, sender forretningen kortoplysningerne til en kortindløser (ofte en bank eller et kortselskab), som derefter verificerer, at kortet er gyldigt og har tilstrækkelige midler til at dække transaktionen. Derefter godkender kortindløseren transaktionen og overfører beløbet til forretningen. På denne måde kan forretningen modtage betaling ved hjælp af kort.

 

Hvad er en indløsningsaftale?

For at din virksomhed kan tage imod betalingskort, kræver det, at du har indgået en indløsningsaftale. Når dine kunder betaler med kort, er det vores opgave som indløser at kontrollere, at der er dækning på kundens konto, at beløbet reserveres samt at pengene trækkes og sættes ind på din virksomhedskonto. Alt dette sker hurtigt og smidigt bag kulissen, så du kan fokusere på din forretning.

 

Jeg skal lave årsopgørelse, hvordan ser jeg hvad jeg har betalt til min indløsningsaftale?

For at se hvad din indløsningsaftale har kostet i løbet af året, eller af en anden periode, logger du ind FLATPAY’s kundeportalen, og går under menupunktet “Udbetalinger”. Her kan du downloade og finde alle detaljer du skal bruge.

 

KORT OG KORTTYPER

Kan jeg få Dankort og VISA Dankort hos FLATPAY?

Ja FLATPAY tilbyder både VISA Dankort og Mastercard Dankort og alle de såkaldte co-brandede kort. FALTPAY tilbyder ikke Dankort. Det opleves dog ikke som et problem hos vores kunder, da under 1% af alle transaktioner i Danmark foretages med det rene Dankort, og fordi næsten alle danskere med et rent Dankort også har et andet kort (www.dst.dk.).

 

Hvordan accepterer jeg American Express, JCB, UPI, DCI?

På nuværende tidspunkt understøttes ingen af overnævnte betalingskort.

 

SERVICE

Hvilken service kan jeg forvente, og hvad er dækket?

Når du vælger at samarbejde med FLATPAY, kan du forvente:
En fremtidssikret terminal: Vi tilbyder PAX A920 PRO fra verdens førende virksomhed inden for Android-terminaler, Pax Technology. Terminalen har 4G simkort med roaming på alle danske netværk, samt WiFi og Bluetooth.
24/7 kundeservice: Betaling er afgørende for driften, derfor sidder vores danske kundeservice klar til at hjælpe dig døgnet rundt.
Ingen månedlige omkostninger: Hos FLATPAY tror vi på enkelhed og gennemsigtighed. Derfor kommer vores kunder ikke til at betale faste månedspriser eller gebyrer.
Flad pris på alle kort: Du betaler en flad rate på 0,99% for alle kort, uanset hvilken type kort dine kunder bruger.
Personlig opsætning: Din personlige konsulent finder den rigtige løsning til din forretning. Vi er med dig hele vejen, fra opsætning af terminalen til den første transaktion er gennemført.
Bonrulleservice: Vi tilbyder automatisk opfyldning af bonruller løbende baseret på dit forbrug til 8 kr. pr. rulle inkl. fragt. Dette kan spare vores kunder for mere end 1.000 kr. om året.

 

Hvordan kontakter jeg FLATPAY?

Du kan kontakte os alle døgnets 24 timer på:
Tlf.: (+45) 71 92 48 48
E-mail: kontakt@flatpay.dk

Du er også velkommen til at indtaste dine kontaktoplysninger direkte via vores hjemmeside her: https://flatpay.dk/kontakt/
Så kontakter vi dig inden for 60 minutter – og ofte meget hurtigere.

 

AFTALE OG ÆNDRINGER AF AFTALE

Hvad er et organisationsnummer, og hvorfor er det vigtigt?

Et organisationsnummer, også kendt som CVR-nummer, er et unikt nummer, som din virksomhed har fået tildelt af regeringen i det land, hvor din virksomhed er registreret. Det er vigtigt, at dit organisationsnummer altid er opdateret, så alle transaktioner, betalinger osv. kan tilknyttes den korrekte virksomhed og så det stemmer overens med reglerne for kortbetaling, bestemmelserne for indløsningsaftaler og skattesystemet. Hvis du ændrer dit organisationsnummer, beder vi dig om at informere os hurtigst muligt ved at kontakte vores kundeservice på telefon +45 71 92 48 48 eller via e-mail på kontakt@flatpay.dk. Dette sikrer, at alt forløber glat og uden problemer.

 

Jeg har fået nyt CVR-nummer, hvad skal jeg gøre?

Hvis din virksomhed får et nyt CVR-nummer, er det vigtigt at informere os herom så hurtigt som muligt. Dette kan gøres ved at kontakte vores kundeservice på telefon +45 71 92 48 48 eller via e-mail på kontakt@flatpay.dk.
Din aftale med FLATPAY er registreret på dit nuværende CVR-nummer, og de to er uadskillelige. Derfor er det nødvendigt at lave en ny aftale og foretage et ejerskifte, hvor aftalen overføres fra dit gamle CVR-nummer til det nye, hvis dit CVR-nummer ændrer sig efter aftalen, er indgået. Det er derfor vigtigt, at du kontakter os, hvis du får nyt CVR-nummer.

 

Hvordan opdaterer jeg mine kontaktinformationer og virksomhedsoplysninger?

Hvis din virksomhed ændrer navn, adresse, telefonnummer eller e-mailadresse, bedes du kontakte os på: kontakt@flatpay.dk
NB: Det er vigtigt for din og vores sikkerhed, at vi får en skriftlig forespørgsel fra dig via e-mail.
Vi tillader samtidig kun anmodninger om ændringer af virksomhedsdata fra den registrerede kontaktpersons e-mailadresse for at undgå nogen former for misbrug.

 

Hvornår udløber min kontrakt?

Du finder betingelserne på den aftale, du har indgået og underskrevet med os.
Hvis du ikke har denne aftale tilgængelig, er du velkommen til at kontakte os – så hjælper vi dig.

 

Hvordan ejerskifter jeg min indløsningsaftale til en anden?

Din indløsningsaftale er bundet til dit CVR-nummer, som er bundet til dit navn. Der skal derfor laves en ny aftale i forbindelse med et ejerskifte.
Kontakt venligst vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk –  så hjælper vi dig med at få lavet en ny indløsningsaftale i forbindelse med et ejerskifte.

 

Hvordan og hvornår opsiger jeg?

Kontakt venligst vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk –  så hjælper vi dig.

 

Hvordan ejerskifter jeg min terminal til en anden?

Hvis du har planer om at overdrage din virksomhed og dermed også din terminal til en anden person, bedes du informere os herom i god tid ved at kontakte vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk

 

Jeg har ændret min adresse, hvad skal jeg gøre nu?

Hvis du ændrer din virksomhedsadresse eller den adresse, der er knyttet til din virksomhed, bedes du informere os herom i god tid ved at kontakte vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk

 

TERMINAL

Hvordan kommer jeg i gang med min trådløse terminal?

Din tilknyttede FLATPAY konsulent, hjælper dig med komme i gang med din terminal. Hvis du mangler yderligere hjælp så kontakt venligst vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk.

 

SIM-kort – hvordan bruger jeg det?

Start med at tjekke din forbindelse ved at kontrollere signalstyrken i øverste venstre hjørne af skærmen. Dernæst kan du kontrollere, om SIM-kortet er forbundet til udbyderen ved at søge efter udbyderens navn, fx “Telia”, på skærmen.
Virker det ikke, kontakt da venligst vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48.

 

Hvorfor printer kvittering blank?

Denne kan skyldes at selve bonrullen ikke er vendt korrekt. Tag derfor bonrullen ud fra terminalen, og vend bonrullen om.

 

Nogle af mine kunders transaktioner bliver afvist?

Dette skyldes oftest at kunnen ingen dækning har på deres kort. Du kan se dette ved at logge ind på FLATPAY portalen, med det login du har fået af din sælger. Gå derefter under “Transaktioner”, find nu transaktionen som er afvist, og holde musen over “i” for at se om kortet blev afvist grundet ingen dækning.

 

Hvordan sender jeg terminal og udstyr tilbage?

Ved opsigelse sender vi dig en returlabel på egen regning, så du nemt kan levere din terminal og tilhørende udstyr tilbage til os. Med denne returlabel sikrer vi, at pakken er sporbar, at den leveres til den korrekte adresse, og at vi ved præcis, hvornår vi har modtaget de tilbagesendte artikler.

I forbindelse med opsigelse, kontakt venligst vores kundeservice på:
Telefon: (+45) 71 92 48 48
E-mail: kontakt@flatpay.dk
NB: Undlad venligst at sende terminalen retur uden at have kontaktet os først, så vi sikrer, at din pakke bliver sendt til den korrekte adresse, og at du bruger de rigtige forsendelsesmidler.

 

Hvordan får jeg min terminal til at udskrive to kvitteringer?

Du kan få udskrevet to kvitteringer ved slå “Kontaktløse betalinger” og “Udskriv forretningskvittering” til. Steps: Login på din terminal -> 3 streger i top højre hjørne -> App-Indstillinger.

 

Hvorfor skriver min terminal til tider to kvitteringer ud?

Som standard er “Udskriv forretningskvittering” og “Kontaktkløse betalinger” slået til.
Hvis du ikke ønsker kvittering ved kontaktløse betalinger, kan du slå det fra i din terminals app-indstillinger.
Hvis du ønsker at spørge om kortholders kvittering, kan du slå “Kortholders kvittering” til i din terminals app-indstillinger.

Du finder din terminals app-indstillinger, under de 3 streger i det højre tophjørne af din terminal.

 

Papirfremfører – hvordan skifter jeg den ud?

For at skifte papirfremføreren åbner du låget på bonrulleholderen og tager den gamle papirfremfører af for derefter at kunne indsætte en ny.
Kontrollér om din terminal kan fremføre papir ved at holde CLEAR-knappen nede i et par sekunder.

 

Hvad gør jeg hvis intet login har til jeres FLATPAY-portalen?

Hvis du intet login har til FLATPAY-portalen, skal du kontakte vores kundeservice på telefon: (+45) 71 92 48 48 eller e-mail: kontakt@flatpay.dk, så får vi oprettet et til jer hurtigst muligt.

 

Hvad gør jeg hvis jeg mangler standere eller opladere til en af mine terminaler?

Hvis du mangler standere eller opladere til jeres terminaler, skal du kontakte vores kundeservice på telefon: (+45) 71 92 48 48 eller e-mail: kontakt@flatpay.dk, så får vi send dem til jer hurtigst muligt.

 

Hvorfor kan jeg ikke refundere på min terminal?

Hvis du ønsker at kunne refundere på din terminal, skal du kontakte vores kundeservice på telefon: (+45) 71 92 48 48 eller e-mail: kontakt@flatpay.dk, så får vi det aktiveret hurtigst muligt.

 

Ændring af information på kvittering

Hvis du ønsker informationen på dine kvitteringer ændret, skal du kontakte vores kundeservice på telefon: (+45) 71 92 48 48 eller e-mail: kontakt@flatpay.dk, så får vi det ændret hurtigst muligt.

 

Hvor er drikkepenge-funktionen, og hvordan fungerer den?

Hvis du ønsker at indstille din terminal til at spørge efter drikkepenge ved et køb, bedes du kontakte vores kundeservice – så sætter vi det op for dig.
Drikkepenge-funktionen fungerer ved, at din terminal ved hvert køb spørger kortholderen, om det ønskes at give drikkepenge. Svares der ‘ja’ hertil på knappen under skærmen, bliver personen bedt om at indtaste det samlede beløb, som der ønskes at betale – inklusiv drikkepenge.

 

Hvor er ekspedient-funktionen, og hvordan sætter jeg op?

Du kan opsætte flere ekspedientbrugere i vores “Bruger administrations menu”. Du finder den i din “Administrator Menu”.

 

Hvordan fjerner jeg underenheder (øre)?

Vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke at fjerne dette, men forventer det bliver muligt i den nærmeste fremtid.

 

Hvordan foretager jeg en kreditering på min terminal?

Man kan refundere, ved at trykke på “Refunder”, vælge beløb og lægge kundens kort på terminalen.

 

Hvordan tilslutter jeg en wi-fi på min terminal?

Du kan tilslutte en Wi-Fi under “Wi-Fi-indstillinger” på din terminal. Vælg derefter din ønskede Wi-Fi, indtast kode hvis nødvendigt, og tryk til sidst tilslut. Din terminal er nu koblet på dit Wi-Fi.

 

Hvorfor godkender terminalen ikke kortkøbet?

Dette problem opstår typisk, hvis T Vi anbefaler derfor, at du kontrollerer, at du har dækning til din mobilterminal, eller at din Wi-Fi internetrouter er tilsluttet.
Hvis din terminal ikke er tilsluttet korrekt, bedes du genstarte terminalen ved at holde den gule CLEAR-knap og punktum/komma-knappen nede på samme tid. Tænd derefter for terminalen ved at trykke på OK-knappen. Hold derefter øje med netværkssymbolet til venstre på skærmen eller de grønne firkanter i midten af skærmen afhængig af, hvilken terminal du har.
Hvis du oplever din Wi-Fi, er overbelastet eller er langsomt, kan du slå det fra under Wi-Fi indstillinger. Vær dog opmærksom på din terminal så kun kører på SIM-kort.
Hvis du stadig ikke kan godkende et køb, kontakt da venligst vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48.

 

Hvor kan jeg finde min terminalkode?

Du finder din terminalkode i det velkomstmateriale, som du har fået udleveret af din sælger.
Hvis du ikke længere har velkomstmaterialet, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk – så hjælper vi dig.

 

Hvordan ser jeg hvor mange drikkepenge vores medarbejdere har fået i løbet af dagen?

Du kan se drikkepenge løbene, ved at udskrive en x-rapport på din terminal. Steps: Login på din terminal -> Administrator Menu -> X Rapport.

 

Hvordan får jeg min terminal til at automatisk være på købs menuen efter et køb?

Du kan opdatere din terminals indstillinger til altid at vise købsmenu. Steps: Login på din
terminal -> 3 Streger i top højre hjørne -> App-indstillinger -> Slå “Vis altid købsmenu” til. Efter første køb, vil terminalen nu automatisk starte på købsmenuen.

 

Hvordan opdaterer jeg indstillingerne på min terminal?

Du kan opdatere en lang række indstillinger efter dine behøv i din terminals app-indstillings menu. Steps: Login på din -> terminal -> 3 Streger i top højre hjørne -> App-indstillinger

 

Hvordan opdaterer jeg software på min terminal?

Din terminals software opdateres automatisk. Hvis dette ikke er tilfældes, kan du ringe til vores kundeservice på (+45) 71 92 48 48 eller e-mail kontakt@flatpay.dk og få pushet en software opdatering manuelt.

 

Hvordan laver jeg en dagsafslutnings rapport på min terminal?

For at oprette en rapport når dagen er omme, går du til din administrator menu på din terminal og trykker “Z Rapport  (sidst på dagen)”.

 

Hvordan sætter jeg terminalen til at lave automatisk dagsafslutning?

Det kan man ikke, det gøres manuelt, ved at gå til din administrator menu på din terminal og trykker “Z Rapport  (sidst på dagen)”.

Få et tilbud her

(Kræver en forventet månedlig omsætning på minimum 40.000 kr. på kortterminal)